Om du är anställd inom Helsingborgs stad så kan du logga in för att få tillgång till all information och funktionalitet. Fyll i dina vanliga dator-inloggninsuppgifter nedan och klicka på logga in.
Datum: Torsdag 26 september 2024 kl. 13:00-16:00 Tisdag 5 november 2024 kl. 13:00-16:00
Måndag 2 september 2024 ligger förslag till kommunstyrelsen att godkänna ny förvaltningsorganisation. Den nya organisationen träder då i kraft tisdag 3 september. Förändringsarbetet inleddes i november 2023 med syftet att öka effektivitet, transparens och samarbete inom förvaltningen. Bakgrunden till beslutet ligger i ett tidigare kommunstyrelsebeslut från den 3 september 2023, där Kristina Lohman utsågs till […]
Från och med 1 september gör vi en mindre ändring i Easitportalen. Du ska fortsätta att starta dina ärenden i portalen, men på grund av tekniska begränsningar kommer vi sedan att fortsätta kommunikationen i ditt ärende via e-post. Det här gäller från 1 september Du registrerar ditt nya ärende i Easitportalen. Du får bekräftelse via […]
Med start den 22 augusti får 1 000 invånare i Valdemarsviks kommun möjlighet att svara på SCB:s medborgarundersökning. Medborgarundersökningen är en attitydundersökning som görs på uppdrag av kommuner för att mäta hur du som kommuninvånare ser på din kommun. Vad är du nöjd med och vad kan förbättras? Vem får delta och hur? Det är […]
Torsdagen den 10 oktober är du välkommen till Motala. Årets tema är Industrin och våra unga leder vägen till en hållbar framtid. Vi kommer att hålla till i Folkets hus (Motala) och bussar tar oss ut till näraliggande företag för att vi ska få träffa deras medarbetare och få möjlighet att lära känna industrin lite närmare. […]
Extra servicefönster onsdag den 21/8 för installation av säkerhetsuppdateringar, kortare störningar i system kommer förekomma.
Vi har nu fått godkända vattenprover och häver därför kokningsrekommendationen.
Från och med idag börjar vi använda en ny rutin när du startar ett ärende i Easitportalen. Det innebär att all kommunikation i ett ärende ska göras i Easitportalen, inte via e-post. Det här gäller från och med nu All kommunikation görs i Easitportalen. Du registrerar ditt ärende och svarar på meddelanden i portalen. Ingen […]
Vecka 26-32 kommer IT-supporten att vara bemannad mellan klockan 09.00-15.00, med lunch 12.00-13.00. Utöver våra öppettider kan man alltid kontakta oss via: Easitportalen, självservice
Tisdag 25 juni är det test av brandlarmet mellan 07:00 och 07:30 på Strömsvik.
Välj system som du vill visa i din lista över ”mina system”.